پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182701
دستيابي به توسعه منطقه‌اي نيازمند تلاش بيشتر مردم و مسئولان است
تاریخ انتشار : 1394/06/05 19:23:02
نمایش : 1533
وزير کشور به افتتاح ۵۲۸ پروژه در دو سال گذشته و از بتداي کار آغاز کار دولت در چهارمحال و بختياري بيان داشت: اين پروژه‌ها با اعتباري بالغ بر يک هزار و ۶۰ ميليارد تومان به بهره‌برداري رسيده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز عبدالرضا رحماني‌فضلي در آيين بهره‌برداري از کارخانه نان صنعتي سفيد دشت اظهار کرد: ظرفيت و توان ايراني بايد در شان يک ايراني بوده و ما بايد براي شکوفايي اقتصاد کشور خود قدم برداريم.

وي با بيان اينکه دولت در تلاش ايت شرايط را براي کارهاي توليدي در کشور سهل‌تر و آسان‌تر سازد ادامه داد: همه استان‌ها در عرصه صنعت فعال هستند و سرمايه‌گذاران زيادي توانستند از اين شرايط بهره برده و به اهداف باند و ارزشمند خود دست يابند.

اين مسئول رسيدن به توسعه منطقه‌اي را نيازمند تلاش بيشتر مردم و مسئولان دانست و افزود: کشور ايران بايد مانند ساير کشورها در بحث شرکت‌هاي خصوصي کار غني‌سازي را انجام دهد و همه اين اقدامات مقدمه‌اي خواهد بود براي عمل فعال‌تر در حوزه اقتصادي کشور.

وزير کشور استان چهارمحال و بختياري را بسيار پرظرفيت دانست و تاکيد کرد: نيروي انساني تحصيل کرده و با تجربه و همچنين مديران خوب همه بايد دست به دست هم دهند و استان را براي يک جهش بزرگ آماده کنند.

وي با اشاره به افتتاح ۵۲۸ پروژه در دو سال گذشته و از بتداي کار آغاز کار دولت در چهارمحال و بختياري بيان داشت: اين پروژه‌ها با اعتباري بالغ بر يک هزار و ۶۰ ميليارد تومان به بهره‌برداري رسيده‌اند.

رحماني‌فضلي پروژه‌هاي هفته دولت در اين استان را در سال ۹۴، ۱۷۵ پروژه دانست و ادامه داد: اين پروژه‌ها با اعتبار ۲۰۰ ميليارد تومان آماده افتتاح هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html